2011. március 6., vasárnap

40. Fejezet

Sziasztok!
Itt a friss,remélem még ma eltudjátok olvasni! :) Kicsit rövid lett,de tele eseményekkel.:D :)
Köszönöm az előző fejezethez írt kommenteket! :)♥


                                                                 Nem vagyok rossz ember...





-Nina-kiáltotta,miközben kézen fogva Tiffanyval betört a szobába.
-Igen?-kérdezte Nina.
-Miért bántottad Tiffanyt?Miért kellett otrombaságokat mondani neki? Csalódtam benned Nina,nagyon nagyot-ordította.
-Otrombaságokat?Nem Ian,az volt otrombaság,hogy bejött ide mint valami nagysága,és Emilyt a csicskájának nézte-üvöltötte vissza neki Nina.
Ian újra mondani akart valamit,de Tiffany közbeszólt.
-Drágám ne,nem éri meg.Nem akarom,hogy veszekedj a barátaiddal miattam-csitította.Jaj,már megint jön ezzel a jó kislány dologgal.
-Nem éri meg?Az előbb még lenézően járkáltál itt,most meg Ian előtt kedveskedni akarsz?-vágtam oda neki.
-Na elég legyen Emily,ki vagy rúgva-mondta Ian,majd kisétált onnan azzal a …
Sírva dőltem a falnak. Nem tudtam elhinni... Egyrészt fájt Iant azzal a semmit érő nőcskével látni.Ahogy átöleli,ahogy megcsókolja... Ezt az érzést muszáj elfojtanom...Muszáj.
Most pedig nem is az fáj,hogy Ian kirúgott,hanem,hogy Sophie issza meg mind ennek a levét. Ott zokogtam,s Nina próbált vigasztalni,de tudomást sem vettem róla. Feltörtek a sérelmeim,és nem tudtam túllépni rajtuk. Fájt kegyetlenül.
-Tu...tudod mit Nina?-szipogtam.-Nem érdekel.Úgy rontja el az életét ezentúl,ahogy akarja.Ha ennyire önfejű,hát legyen.Elmegyek.Nem harcolok tovább.Feladom,kész! Csupán Sophiet sajnálom átkozottúl,hogy ilyen emberekkel van körülvéve-kiabáltam.
-Majd Sophiera vigyázok,ha engem is el nem mar magától Ian-suttogta.-Tudod ő nem volt ilyen.Nagyon jó ember volt,az egyik legjobb akit valaha is ismertem. De Elza halála,és ez a nő... Hát nem tudom. Most vigaszt talált ennek a karjai közt.De esküszöm,nem hagyom,hogy egy keserű roncsot csináljon belőle Tiffany,ha kell nem is tudom mit csinálok vele...-sziszegte. Igen,nos nekem is ezek a gondolatok jártak a fejemben. Rettentően fájt,hogy Ian nem hallgat senkire,és hagyja,hogy ez a nő teljesen megváltoztassa.
Összepakoltam a cuccaimat,majd bementem Sophiehoz.-Sajnálom királylány,szeretlek-pusziltam meg.Utána Bellától búcsúztam el. Hiányozni fognak.
Pár könnycseppel az arcomon távoztam. Viszont a legnagyobb gond,még nem is ütött lyukat a fejemben. Most honnan keresek pénzt? Épp,hogy van egy kis félre tett pénzem,abból nem fogok megélni. Most már egyetlen lehetőségem van,amit nagyon nem akarok...Haza buszoztam,ahol a gyerekek már vártak.
-Emily,Emily gyere játszani-kiabálták a kis szomszédaim labdázás közben.
-Sajnálom srácok,ma nem megy-mondtam ,mire mindegyik elszomorodott.-De holnap ígérem elmegyünk fagyizni,meg a parkba focizni-simogattam meg őket,majd felmentem a lakásomba.Miután elpakoltam a cuccaimat,átmentem Lenahoz,aki nem csak a szomszédom,hanem olyan mintha a nővérem lenne.
Hamar bekopogtam,mire Lena egyik kistestvére nyitott ajtót.
-Szia Steve-köszöntöttem,majd bementem Lenahoz.
-Jajj Lena-rohantam oda hozzá,majd megöleltem.
-Mi a baj drágám?-kérdezte aggódva.
-Kirúgtak...Mindennek az a nő az oka,akiről meséltem. Egyszerűen behálózta Iant-nyögtem,majd az ölébe borultam.
-Mi jár most a fejedben ezek után?-a hangjából még most is kiszűrtem az aggodalmat.Tudtam,hogy mire gondol,miért aggódik.
-Muszáj vissza mennem Lena,mert különben nem tudom törleszteni az adósságomat.A festés nem
elég,a zongorázás sem.Muszáj visszamennem a bárba-mondtam,majd sírni kezdtem.
-Nem Emily,nem mész oda vissza! Nem fogod megint illegetni magad a férfiak előtt akár egy prostituált-ripakodott rám.
-Ha jól emlékszem az előtt sem volt választásom,vagy táncoltam vagy éhen haltam-feleltem.
-Nem lett volna szabad kölcsön kérned attól a gaz embertől-simogatott.
-Akkor sem volt választásom,hiszen miután kijöttem az otthonból magamra voltam utalva,és egyedül Alexben bíztam meg,de sajnos rosszul tettem...
-Rosszul bizony-mondta,majd felkelt,és teát főzött. Most,hogy Alex zsarol a pénzel amit annak idején kölcsön adott,muszáj pénzhez jutnom különben megöl vagy nem is tudom mi lehet annál is rosszabb...
-Nem vagyok én rossz ember-temettem a kezembe az arcomat.
-Csak rossz emberekkel voltál körülvéve.Nálad jobb embert nem ismerek Emily,de a múltadon nem tudsz változtatni. És ha most visszamész táncolni,újra belekezdesz valami rosszba,ami egy kicsit eltérít a jó útról. Figyelj engem sem vet fel a sok pénz,de ha kell...
-Nem! Nem fogadhatom el, amikor itt vannak a gyerekeid,és anyukád. Keresek valami munkát,és minden rendben lesz-ígértem,majd egy pohár tea után hazamentem. Lenanak igaza volt.Ha visszamegyek,újra az leszek aki voltam,vagy akit formálni akartak belőlem.

 
Lementem a parkba,és lefeküdtem az egyik padra. Örülten jó érzés volt ,ahogy a tüdőm megtelt friss oxigénnel. Próbáltam ellazulni és nem gondolni a rengeteg rosszra ami utolért tegnap. Emlékszem mennyire jó volt amikor lehoztam Bellát és Sophiet sétálni ide. De ez már megint csak egy újabb dolog ami elvegyül a múltamban.
-Elnézést kisasszony,nem lenne kedve csevegni velem?-kérdezte egy kissé érdes,férfi hang. Ismerős volt. Felültem,és az ismerős hang mellé,egy ismerős arc is csatlakozott.
-Nate?-kérdeztem vigyorogva,mire ő bólintott. Igen ő az.Az otthon igazgatójának fia.Emlékszem amikor ott voltam gyakran bejárt hozzánk beszélgetni,kisebb korunkban játszani.
-Szia Em!-ölelt meg. Kellemes illata volt.
-Veled meg mi van,de világ járó?-kérdeztem.-Hallottam Izzytől,hogy Európában voltál.
-Aha, Franciaországban voltam egyetemen-mosolygott. -Már jó pár éve nem láttalak-somolygott.
-Hát akkor még nagylány voltam,nem pedig felnőtt-nevettem.
-Szép nagylány,most pedig szép felnőtt-helyesbítette,amin újra nevetni kezdtem.
-Te sem panaszkodhatsz-néztem a felsőtestére,majd az arcára. Jól nézett ki. Lerítt róla,hogy igényes.
-Na és te mit csinálsz,amióta kijöttél az árvaházból?
-Hát izééé-most mondjam azt neki,hogy táncoltam egy bárban,majd felszolgáltam? Inkább nem.-Babysitterkedtem,de tegnap kirúgtak.Az előtt meg sodródtam az árral-azt hiszem így már kezdi kapiskálni,hogy nem egy leány álom volt az életem azon része.
-Értem. Oh,majd nem elfelejtettem-mondta,majd a kabátja zsebébe nyúlt,s kivett egy dobozt.
-Ez a tiéd-nyújtotta át. Felnyitottam és egy gyönyörű nyakék volt benne. Annyira elegáns volt,hogy az első gondolatom az volt,hogy hova tudom én ezt felvenni?!
-Nate...ez gyönyörű!
-Nem nem,te vagy gyönyörű Emily...Oké ez egy régi,ócska csajozós duma volt,de tényleg gyönyörű vagy-nevetett.
-Nem is fogadhatom el,biztosan kész vagyon volt mondtam,majd visszaakartam adni neki.
-Ne foglalkozz azzal.A lényeg,hogy örülj neki.
-Köszönöm-suttogtam.Felvidított Nate.Sokkal jobb kedvem lett.
-Lenne egy kérdésem,ha nem tartasz túl tolakodónak. Eljönnél velem vacsorázni ma este?kérdezte kissé szégyenlősen.
-Hát persze-mondtam mosolyogva.Most miért ne? Hihetetlenül kedves fiú.Ian....Iant pedig bármennyire is fáj,ki kell vernem a fejemből.De nem fogom hagyni,hogy tönkre tegye magát.Biztos,hogy nem.

3 megjegyzés:

  1. szia ez nagyon jó ian egy idióta szegény sophie és emily
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hát Iant nagyon sajnálom, hogy ilyen vak és keserű és... jajj megszakad a szívem :(
    Emily remélem kitalál valamit.
    És Nate ... basszus ő is cuki... jajj most mit tegyek szakadjak ketté?? XD
    Alig várom, hogy alakul tovább a sorsuk.
    Siess!!
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nem akarom azt a nőt.
    Elképzelhetetlen, hogy Ian ilyet tegyen.
    Viszont Nate-nak örülök.
    Várom a folytatást.
    Üdv:Ila

    VálaszTörlés