2010. december 29., szerda

28.Fejezet

  Sziasztok!
Sajnálom,hogy késtem a frissel,de néhány dolog közbe jött.:)
A lényeg,hogy most itt van,és tessék olvasni!:)
Örömmel látom,hogy gyarapodott az olvasó-táborom,köszönöm!:)
A véleményeket várom. Tudom,hogy sokan chatben véleményezitek,de örülnék,ha komit írnátok,bár aztán a lényeg,az,hogy írtok! :) 
 Egy kicsit nehezen jött össze ez a rész,és ezért tettem fel ilyen későn.                         
 Puszi Nicole

                                                                      Meglepetés


Az este nagyon jól sikerült a szüleimnél,egész éjjel beszélgettünk,ettünk-ittunk.
-Annyira örülök,hogy jól érezted magad!-simogatott Ian a kanapén.
Hozzá bújtam.
-Szebb ajándékot nem is kaphattam volna! De még is hogyan?-kérdeztem.
-Az nem számít ...-mondta,majd egy finom csókkal ajándékozott meg. Vissza emlékeztem,amikor levette a kendőt,és megláttam a családomat. Nagyon jó érzés volt.
-Kérdezhetek valamit?
-Hát persze.-válaszolta vigyorogva.
-Bánnád,ha holnap egy kicsit többen lennénk?
-Ezt,hogy érted?-nevetett.
-Úgy,hogy az unokahúgunk,Lily átjönne. Gondoltam szervezhetnénk valami jó programot neki.-magyaráztam,ő pedig csak bólogatott.
-Nagyon aranyos kislány.Persze,hogy átjöhet,örülök neki. Majd kitalálunk valamit.
-Rendben.
Ian felkelt,elővett egy DVD-t,és betette.
-Azt hiszem az első évad utolsó részét még nem néztük meg!-vigyorgott.-Jól le vagyunk maradva....-nevetett. Hát igen,mostanság nem sok idő volt DVD-zni.
 -Olyan helyes,férfias vagy benne. Kis rossz fiúm!-mondtam,s magamhoz szorítottam.
-És most nem  vagyok helyes és férfias?Hm? Vagy te a vámpírokra  buksz?
-Nem úgy gondoltam..
-Tudom!-mosolygott.  A pléd alatt a kezét a hasamra tapasztotta,ami rettentően jól esett.
 -Én azt hiszem lefekszem aludni.-mondtam,és felmentem a szobánkba,Ian követett.
-Szép álmokat Királynőm!-nevetett.
-Neked is Királyfim...-motyogtam.

 Reggelre szépen kiterveltem az egész napunkat Lilyvel. Már tudom,hogy hova fogom vinni,de oda Ian nem jöhet. Közös programot is terveztem.Lementem a konyhába,ahol Ian már sürgött-forgott.
-Csináltam neki is rántottát,hát ha éhes lesz! Zac telefonált,hogy pár perc és hozza a kis csajt!-közölte Ian,aki gyönyörűen megterített,és már tálalta is nekem a finom rántottát.
-Köszönöm!
Épp,hogy neki láttam a finom ennivalónak,már csengettek is. Ian az ajtóhoz futott,beszét a testvéremmel,majd hozzám vezette a kislányt.
-Sziiiiiiiia!-köszöntött.
-Helló Hercegkisasszony!-mosolyogtam,majd a székre ültettem.-Tessék nyamizni! Ian csinálta,isteni finom!-bíztattam,s neki is  látott a reggelinek.
-Mit csinálunk ma?-kérdezte két falat közt Lily.
-Meglepetés!-mosolyogtam,s eszembe jutott,hogy még meg kell beszélnem valamit Iannel.
-Egyél csak! Mindjárt jövünk!-mondtam,és szerelmemet a nappaliba vonszoltam.
-Ianke!El kellene intézned valamit!-mosolyogtam rá .
-Na és mit főnök asszony?-vigyorgott.
-Nem tudnád Ninát ebédre ide rendelni?
-Mi van? őt akarod megenni?-kacagott fel.
-Jaj,úgy értem Meghívni ebédre. Tudod Lily múltkor elejtette nekem,hogy nagy Vámpírnaplók rajongó,és örül,hogy te vagy a szerelmem.Akkor biztosan Ninának is örülne ,nem?
-Hé,várj az a film nem kor határos?-húzta fel a szemöldökét.
-Menj már a csudába!-nevettem.-Na?
-Meglesz.De addig mit csinálunk?
-Te semmit. Mi pedig elmegyünk vásárolgatni,majd jön Nina,és utána Oliverrel megbeszéltem,hogy elmegyünk megnézni a kicsi Adamaet.
Ian bólintott,és akkor egy katona, intett a kezével,majd elsétált.
-Köszönöm,tényleg fincsi volt!-mondta Lily.
-Rendben,akkor már indulunk is! Van egy szigorúan titkos  akciónk!-mondtam suttogva.  A kislány izgatottan bólintott.
-Mi elmentünk Ian! -kiáltottam neki.
-Rendben,aztán jók legyetek ám!- hívtam egy taxit,mai bevitt a városba,és meglátogattuk a kedvenc butikjaimat.
-Mit gondolsz,anyukád engedni,hogy vegyek neked pár dolgot?-kérdeztem,s felvontam a  szemöldökömet.
-Naná! -kiáltotta a kislány,aki rögtön a piperék fel rohant.
Látszólag a száj fényekre fájt a foga.
-Na melyik tetszik?
-A rózsaszín!-mondta,s fel is kapta a darabot.-Szinte gondoltam! -mondtam,és beletettem a kosárba.
Utána vettem neki ruhácskákat,természetesen mind rózsaszín volt.Aztán jöttek a játékok. A Barbie babás polcnál legalább egy órát álltunk,mire választott.
-Na és most jöhet a titkos akciónk!-nevettem az utcán.-Gyere!-fogtam meg a kezét,és berántottam egy újabb butikba.-Milyen szépek ezek a ruhák!-ámult. -Az esküvődre veszünk ruhát,ugye? -tapsikolt örömében.
-Igen,és neked koszorús lány ruhácskát! Látod,ezért nem hoztuk el Iant,ez amolyan csajos dolog!-mosolyogtam,és a szebbnél szebb ruhák közt ingáztam. Bár a pocakommal nehéz lesz ruhát találni,és tényleg! Mi lesz ha addigra megszülöm a babát?!  Hihetetlen,hogy elfeledkeztem a nagy hasamról!
-Mi a baj Elza?-kérdezte unokahúgom.
-Hát azt hiszem Lily,az én menyasszonyi ruhámból semmi sem lesz!-mutattam a hasamra. Az eladó felénk közeledett,s látszólag hallotta,amit az előbb mondtam.
-Jó napot! Ne  haragudjon,nem akartam hallgatózni,de véletlenül meghallottam,amit a kislánynak mondott.  Vannak kismama esküvői ruháink,amik gyönyörűek! Kérem,nézze meg őket! -bólintottam,s a hölgy után indultam-Látja,ezeknek mind bő a szabásuk!-mosolygott. Valóban gyönyörűek voltak a ruhák. A hölgy négyet adott,amiket fel is próbáltam. Az egyik szebb volt mint a másik!
-Nekem a harmadik,és a negyedik,illetve még a második  tetszik!-mosolygott az unokahúgom.
-Szép az összes,de nekem is a második tetszett a legjobban! Egyszerű,és gyönyörű! Na és nem hófehér,mert én igazából soha sem szerettem volna hófehérben esküdni!
-Önnek valóban a második állt a legjobban! Szép, nőies ruha. Akkor becsomagolhatom?-kérdezte az eladó.
-Igen!-hiszen most mit veszíthetek? Max,ha addigra megszülöm a babócát,veszek egy másik ruhát,ha meg nem,akkor pedig gyönyörű leszek ebben!
-Most te jössz hercegnőm!-mondtam Lilynek,aki rögtön a pici rózsaszín ruhácskákhoz rohant. Két óra eltelte után eldöntötte,hogy melyik kell neki. Nagyon aranyos,és szép elsz benne! Rózsaszín ,egyszerű, selyem ruha.
-De Lily,a ruhákról nem beszélhetsz Iannek,ugye tudod?-magyaráztam neki,ő pedig bólintott.
-Tudom,hiszen a filmekben is csak az esküvőkor látja meg a vőlegény a ruhát!
-Így van!-simogattam meg a haját.
Amikor hazaértünk Ian jelzett,hogy itt van Nina.
-Fuss a nappaliba,van Iannek egy meglepetése számodra!-mosolyogtam,s a kislány rohanni kezdett.
-Elena!-kiáltotta.. Nina mosolyogva átölelte.
-Szia! Te minden bizonnyal Lily vagy!  Azt hiszem jól el leszünk!-mosolygott még mindig a kislányra,s leültek a kanapéra.
-Köszönöm!-csókoltam meg Ian.
-Szívesen.-vigyorgott.-Ha a jutalom egy csók,kérj bármit,megteszem!
-Bolond!-nevettem,s megöleltem.
Amíg Lily "Elenával" játszott,mi Iannel tervezgettük az esküvőnket. Ian minél előbbi esküvőt akart,de az én álmom,egy nyári esküvő.Bár aztán nyárra a ruha sem lenne jó,amit vettünk. Pár órát beszélgettünk,majd Nina közeledett felénk.
-Itt az ideje mennem!-mondta Nina,aki megpuszilgatott minket,majd elment.
-Köszönöm Ian,köszönöm!-ugrott az ölébe Lilian.
-Igazán szívesen,kishölgy!
-Khm... Ha nem fáradtál még nagyon el,elmehetünk még egy helyre!-kacsintottam rá.
-Nem,nem! Nem fáradtam el,menjünk!-utasított,és el is indultunk  Útközben elmagyaráztam neki,hogy hoa megyünk. Nagyon jó lesz meglátod,de előbb bemegyek a büfébe,mert útközben nagyon megéheztem!-mondtam,s kiszálltunk az autóból.
 Iannel a büfé felé mentünk.
-Kérünk három hamburgert,és kólát.-Ugye te is kérsz Lily?-kérdeztem,de nem válaszolt senki.Iannel ijedve körbenéztünk,de Lily már sehol sem volt

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Azt kell mondjam, hogy egy cseppet sem volt érezhető, hogy nehezen írtad meg ezt a részt. Én élveztem, pörgős cselekmény, szuper leírások. Nagyon tetszett. Imádom, hogy Ian mindent megad Elzának. Milyen aranyos már!! JA és a váráslás Lilyvel <3 Imádom a kis csajt. :D
    És jött Nina "Elena" :D:D az is szuper volt.
    Van egy olyan érzésem, hogy Ianből minta apuka lesz, már csak a rántottából, meg abból gondolom, ahogy a kislánnyal bánt.
    Nagyon várom a folytatást. ;)
    Puszi
    Pixie

    U.i: Lily csak kicsit elkószált igaz? De hamar előkerül remélem. :D

    VálaszTörlés
  2. Áhhh nagyon jó lett kiváncsi vagyok h esküvő elött születik-e meg a baba .Iant meg áhh imádom ;)Nagyon várom a kövit!Remélem Lilynek nem lesz semmi baja :(

    VálaszTörlés
  3. imádom kérlek siess !!! Mi lett lilyvel ugye nincs semmi baja? Ian egy cuki imádom
    millió puszi aztán csak ügyesen!!!

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok Csajok!

    Pixie!
    Örülök,hogy nem érezted,hogy nehezeen ment.Igyekeztem. :)
    Lilyvel nem lesz gond,de ez majd kiderüla köviből.;)

    Odra14!
    Először is KÖSZÖNÖM,hogy írtál komit! ♥
    Ez még számomra is rejtély,hogy esküvő elött,vagy után lesz-e baby. (:

    Ateara!
    Örülök,hogy imádod! :)
    Igen, Ian már csak hipercuki,én is imádom :D :)
    Igyekszem! :)

    Puszillak Titeket! ♥

    VálaszTörlés