2011. június 1., szerda

48.Fejezet

 Sziasztok! megjöttem,még élek mielőtt azt hinnétek,hogy végleg eltűntem! :D
Megint egy nagyon rövid fejezet jön,de ennyire futja,kijöttem az írásból sajnos :(
Nyáron több időm lesz és akkor többször frisselek,de most nem ígérek semmit,amint tudom hozom.
Remélem azért tetszik !
Puszi
        Nicole




                                                               
                                                                        Testőr

                                                                   




-Heló!Daniel vagyok-nyújtott kezet egy hatalmas férfi.Első ránézésre kiköpött Vin Diesel....
-Emily-ráztam meg a hatalmas kezét.-Mit keres itt?-szegeztem neki a kérdést.
-Engem Mr. Somerhalder bérelt.Felelős vagyok a maga testi épségéért-lépett beljebb. Nate kuncogva odébbállt. -Ahham...Akkor legyen szíves és menjen vissza Mr. Somerhalderhez,és mondja meg neki,hogy az én testi illetve inkább lelki épségemre egyedül ő jelent veszélyt!-ripakodtam rá,majd próbáltam kitolni az ajtón,de nem sikerült.
 -Nem kisasszony,azt nem tehetem-mondta,majd még egy lépést tett beljebb.
Elég határozottnak tűnt,s rájöttem,hogy más módszerhez kell iramodnom.
-Nate,elmentem-kiáltottam neki a szobájába.
-Na és vele mi lesz?-jött ki csodálkozva.
-Vedd úgy,hogy van egy új szekrényünk-vágtam rá majd kimentem a lakásból. Viszont valami nem stimmelt.
-Daniel! Azonnal menjen vissza!-kiáltottam rá.
-Nem tehetem. A szerződésemben az áll,hogy bárhova megy,követnem kell-mosolygott kissé gúnyosan.Látom tudja,hogy nem örülök neki,és még élvezi is...-Na oké...Nem bánom,jöjjön csak,de egy hangot se akarok hallani!Mintha itt sem lenne!-utasítgattam,majd elindultam,hogy taxit fogjak.
-Csak úgy megjegyezném kisasszony,hogy...Hát véleményem szerint jobb lenne azzal menni,ott-nyögte ki,majd egy vakítóan fehér autóra mutatott..-Audi R8...-motyogta,majd ajtót nyitott. Gyönyörű autó volt.Valahogy egy pillanatra el szállt a dühöm is,és egy szó nélkül beszálltam az autóba.Daniel kb.  úgy nézte a járgányt mintha csak a gyereke lenne.
-Az öné?-kérdeztem miután beszállt mellém.
-Igen-vigyorgott.-Vagyis már nem csak az enyém.
-Hogy érti?
-Egy hete született meg a kisfiam. Közös. Régi vágyam volt ez az autó,és hogy megszületett nem haboztam megvenni. Persze a feleségem kicsit óckodott tőle,mert ugye nem fogom vissza magam,néha bizony túl gyorsan megyek,de egy ilyen autóval nem lehet lassan menni.
Meglepődve hallgattam a történetét. Bármit kinéztem volna ebből az emberből.Bank rablás,börtön...De,hogy családja van...Kellemeset csalódtam. Elmesélte,hogy milyen régóta együtt van a feleségével,de csak egy éve házasodtak meg. Rengeteg dolgot elmesélt. Mondjuk volt egy kis igazság az elképzelésemben,mert nem mindig volt "jófiú". De a lényeg,hogy most milyen ember.
-Mr. Somerhalderrel az interneten keresztül vettem fel a kapcsolatot.Nem rég találtam ezt az állást. Itt csak  annyi az elvárás,hogy nagydarab és izmos,esetleg harcra kész legyél. Amolyan testőr szerep.
-Értem-mosolyogtam.
-Nos el is feledkeztem...Hova vihetem?-kérdezte,mire én megmondtam Ian címét.
Beindította a motort,majd elmosolyodta magát.
-Gyönyörű hangja van-dicsértem,mire el is indult. Valóban elég gyorsan hajtott,de élveztem a száguldást.
Nagyon hamar,szinte túl hamar odaértünk Ian lakásához,mivel fogalmam sem volt mit mondjak neki.
 Daniel leállította a motort,s most az én"motorom" kezdett őrült sebességre váltani. Beakartam olvasni neki,de elgyengültem. Felmentem a lakásához,és becsengettem. Bizonytalan voltam a mondókámat illetően.
Ajtót nyitott.
-Emily?-vigyorgott rám.
-Még is mi volt ez?-kérdeztem lágyan.
-Mi ez?
-Daniel...-motyogtam,majd lehajtottam a fejem.Nem tudtam a szemébe nézni,valami nem engedte.
-Ő megtud védeni mindenkitől.Szeretnélek biztonságban tudni.
-De ez így nem oké! Bárhova megyek kísérjen? Könyörgöm....Még Madonnát sem kíséri mindenhova a  testőre!
-Ebből is látszik,hogy Madonna csillogása hol van a tiédtől...-kacsintott.
-Na ezt most fejezd be,nem vagyok erre kíváncsi!-mondtam majd hátat fordítottam neki.-Daniel jó ember,de új munkáltató után kell néznie-motyogtam majd elsétáltam.
-Emily-rohant utánam,majd nagyon közel,túl közel megállt előttem.

3 megjegyzés:

  1. Túúl közel... CSÓK CSÓK CSÓK!!!!!

    Ja, szia!

    Van úgy, hogy nem jön az ihlet, vagy nincs hangulata az embernek, kicsi szünet és szerintem nem lesz gond. ;)
    Én mindenesetre várom a folytatást.
    Mikor jönnek már össze?? plíííz
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. szia ez nagyon jó gratulálok remélem minden helyre jön
    puszy

    VálaszTörlés
  3. ÉN is azt mondom CSÓK CSÓK.....jó lenne már ha össze jönnének! alig várom a kövit kérlek siess vele ! pusz

    VálaszTörlés