2010. november 10., szerda

12.Fejezet

    Sziasztok!Nem lett egy nagy szám,de remélem azért tetszik Nektek! :)
Várom a megjegyzéseket :)
puszi
     Nicole

                                                                      Az lesz a  legjobb,ha......



Szörnyű volt végig nézni ahogy szerelmem kínlódik. Az orvosok is csak annyit tudnak kinyögni,hogy baj van,Bezzeg mikor megkérdezem,hogy mi, "hirtelen dolguk akadt".

Rettentő érzés ilyen tehetetlennek lenni. Az egyik pillanatban még boldoguk vagyunk,a másikban meg Elza falfehér arcát kell néznem,ahogy az egyik teremből a másikba tolják.

-A francba.-mondtam,és előmatattam a zsebemből a telefonomat. Szólnom kell valakinek,mert én itt egyedül megőrülök.

-Szia Arabella!-és elmondtam neki,hogy Elzát elütötték,és, hogy most rosszul van. Felháborodott egy kicsit vagy inkább megsértődött,amiért nem szóltunk neki Elza állapotáról.

De legalább most már tudja,és bejön.

Soha nem éreztem ennyire szarul magamat.

Megint megjelent egy fehérköppenyes,és rögtön letámadtam.

-Mondják már meg,hogy mi van a barátnőmmel!-követeltem.

-Kérem uram,pont azért jöttem. A hölgy agyában súlyos vérrög keletkezett,s így gyógyszeres kezelést kapott. Mivel viszonylag későn vettük észre,hogy az agyában lévő erek összeszűkültek,így kritikus állapotban van.

-És mi segíthet?-kérdeztem ingerülten.

-Mint már mondtam,a gyógyszeres kezelés.

-Na és mondja,mitől van ez?

-Ez keletkezhet erős ütődéstől,idegességtől,kiszámíthatatlan és súlyos.

-Elütötte az autó,tehát ez okozta akkor a gondot?

-Igen Mr. Somerhalder.

Az agyam elborult.Mindenről Paul tehát!Ő tehet arról,hogy Elza most haldoklik!

Az a rohadék....

-Ian!-Arabella megérkezett.

-Szia.-mondtam kelletlenül.

-Van valami fejlemény?

-Persze,hogy van.Elza haldoklik ez az új fejlemény. -Arabella addig faggatott míg elnem mondtam neki mindent.

Közben bejött Oliver és Monica is. Az idő rettentő lassan telt a kórházban.

A legrosszabb,hogy nem láthattam Elzát.

Többször is nyilvánosan is kiborultam,de hála istennek Arabella és a többiek megértően lenyugtattak.

Hirtelen egy orvos jelent meg ,s felém közeledett.

-Most már bemehetnek hozzá,de egyszerre egy ha kérhetem.Magánál van,de ne merítsék ki nagyon!

Bólintottam,és közös megegyezésre én mentem be hozzá.



**********

A fájdalom,és a lüktetés egyre csillapodott,és újra egy kórteremben találtam magamat.

A csudába!Már megint mi történt?Annyira emlékezek,hogy Iannel szeretkeztünk,vagyis csak akartunk,mert elkezdett hasogatni a fejem. De utána vajon mi történt?

A karomhoz kaptam.Infúzióra vagyok kötve.

-Szia-köszöntött belépve Ian.

-Ian!-s a karomat felé nyújtottam.Rögtön odasietett hozzám,s átölelt. Magamhoz szorítottam, érezni akartam őt.

-Annyira megijesztettél Elz.Az hittem...azt hittem,hogy...á még belegondolni is szörnyű,hogy mit hittem.

-Itt vagyok Ian,itt vagyok.-imádtam a férfias testét,kellemes parfümjét.-Elmondod,hogy mi a bajom?

- Vérrögöt találtak a fejedben,és gyógyszerrel kezelik. Azt mondták nekem,hogy kritikus az állapotod,de gondolom már nem,mivel magadhoz tértél.

-Mikor lesz vége már ennek ian,mikor lehetünk boldogok?-zokogtam,és az ölébe hajtottam a fejemet.

-Ne sírj Elza,komolyan mondom megszakad a szívem ilyenkor,ne kínozz!-förmedt rám kissé.

-Meglátod hamarosan meggyógyulsz és boldogok leszünk!

-És a sajtó?Ezt már tuti nem fogjuk tudni elkerülni.

-Majd én nyilatkozom helyetted,ne aggódj most ezen.De ha tehetem elkerülöm őket.

Később bejött Arabella,akit jó volt látni.Igazi barátnőnek éreztem,nem mint Annt aki be sem jött,pedig Ian értesítette az előbb,de lerázta azzal,hogy most nem tud elszabadulni a munkából.

Monica nagyon segítőkész volt,és Oliver is. Őrültem,hogy ilyen emberek vesznek körül.
Estére már csak Ian maradt bent.

-Szeretlek,szeretlek és szeretlek!-mondogatta ,s mellém feküdt.
-Ian van valami amiről beszélnünk kellene.
-Hallgatlak Édesem.-s a hajamat cirógatta.
-Nem várom el tőled,hogy gondozz,és velem maradj. Nem szeretném ha kötelességnek éreznéd,azt,hogy szeress.
-Mit akarsz ezzel mondani?Én nem érzem kötelességnek,egyszerűen csak szerelmes vagyok beléd!Hát nem érted?!
-Azt hiszem az lesz a legjobb ha szakítunk Ian!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Elsőnek azt akartam leírni, hogy jajj de édes Ian, de erre még visszatérek mert most csak annyit akarok minél előbb leírni, hogy : MI VAN??? ELZA??? MI A FRANCOT GONDOLSZ??? Remélem Ian baby sürgősen lebeszéli erről a marhaságról, mert különben odamegyek. :D
    Durva a vérrög, erre biztosan nem gondoltam volna. Arabella tényleg jó barátnő, Ian meg hát... leírjam újból??? PERFECT <3<3<3 :D
    Szóval remélem Elza sürgősen elfelejti ezt a hülyeséget és ian majd ápolja, és lesz romantika meg minden. :)
    Azért egy Ian Paul bunyót megnéznék :D
    Szuper rész volt. :)
    Pusszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Szia Pixie!
    Elzának még megjön az esze,nem kell aggódni:D
    Romantikából sem lesz hiány nem sokára:D:)
    A bunyó..hát ez legyen meglepetés!:D
    Örülök,hogy tetszett :)
    puszi
    Nicole

    VálaszTörlés