2010. december 9., csütörtök

Novella 2./1. ( Egy plastic cica bőrében )

 Sziasztok!
 Meghoztam az új novelám első részét,remélem elnyeri
a  tetszéseteket,bár tudom,hogy elég rövidke lett! :S :)
Várom a véleményeket! :)
puszi Nicole














                                 Szereplők:

  Luna
                                                                      Christina

                                                                      Sandra
                                     
                                                                         Laura







                                                      Fáj,de még sem tehetek semmit....






-Luna! Ébresztő kicsim!-rázogatta anyu a vállamat.
-Fent vagyok....-motyogtam,és próbáltam kinyitnia a szemeimet.
-Rendben,míg felébredsz készítek reggelit!-mosolygott,majd elment.
Nagy nehezen felültem,és egy hatalmasat nyújtózkodtam.A földre pillantottam,és eszembe jutott,hogy elfelejtettem megcsinálni a matekot. Gyorsan felkeltem,és nekiláttam a feladatnak. Nem volt nehéz pár algebrai feladat.
Lesétáltam a konyhába,ahol a szokásos kép volt előttem: anyu sürög forog,készíti a reggelit,apu az újságot búja,az öcsém pedig apunak könyörög valami új jártékért.
-Jó reggelt!-köszöntött apu.
-Jó reggelt...-mormoltam,és a helyemre ültem.Véghre a tányéromra került az epekedve várt rántotta,amit fél perc alatt bevágtam. Utána rendbe szedtem magam,elpakoltam a táskámat,majd apu felajánlotta,hogy bevisz a suliba,amit ki is használtam,bár miután megtudtam,hogy az öcsémmel kell e együtt utaznom,visszakoztam,de már késő volt.
-Na és te Luna mit gondolsz erről a szoftver játékról?Érdemes megvenni az öcsédnek?-kérdezte apu.Elegem van,hogy elkényeztetik azt a kis taknyost. Mást nem csinál mint a gép előtt ül egész áldott nap.
-Szerintem baromság.-vágtam rá.
-Nem baromság,a te hülye  sminkjeid a baromságok!-vágott vissza az öcsém.
-Nem is sminkelem magam,te lökött!
-Ó,azt hiszed nem láttam,amikor a tükör előtt álltál és azt mondogattad,hogy ez a rúzs annyira hasonlít Christinaéra,biztosan tetszene Mattnek!-röhögött.
-Te leskelődsz utánam?-és már nyúltam hátra,de apu közbe szólt.
-Elég legyen már!-kiáltotta,és ezzel megvolt a reggeli csevegésünk. Amint az iskolához értünk,kipattantam az  autóból,és a legjobb,illetve egyetlen barátnőmhöz siettem,Sandrához.
-Helló!-köszönt,miközben a körmeit nézegette.
-Szia. -és ennyi is volt a beszélgetni valónk. Hihetetlen,hogy tőle is ennyire eltávolodtam,holott már tíz éve a legjobb barátnőm.
-Ajjaj!-mondta,és a tekintete irányába néztem. Tudtam,hogy mi következik most: többnyire a lány mosdóba menekülünk,Christina,és Laura elől,akik azzal töltik a szabadidőjüket,hogy másokat alázzanak meg. És igen,a mások közé tartozunk mi is.  Velük volt a két nagydarab futballista is,a csatlósok,Jason és Alexander. Sandra a kezemnél fogva megragadott,és a mosdó felé húzott. Oda a fiúk remélhetőleg nem követnek.
Rettentően idegesít,hogy ezeknek az elkényeztetett libáknak a játékszerei vagyunk...
-Vajon vissza mentek a termükbe?-kérdezte barátnőm.
-Szerintem,nem tudom.-mosolyogtam.
-Hogy lehetsz ennyire vidám,amikor az egész iskola előtt megakarnak alázni?-förmedt rám.
-Ó,bocsánat,hogy nem vagyok ideg roncs!
-Ch...-sóhajtott,és elviharzott.
 Az órák gyorsan peregtek,s hiányzott Sandra,aki egész délelőtt került.
Az a két hülye liba tehet mindenről! Christina,és Laura!


Christina szemszög:

 Már megint Laura "hadjáratot " indított a többi lány ellen. Nem értem miért kell a szépségnek és flegmaságnak párosulnia?! Sokszor úgy viselkedik,akár egy boszorkány,egy nagyon gonosz boszorkány.De azért még is sokszor kiállt mellettem,ezért is ő a legjobb barátnőm.
-Nézd az új körmeimet,hát nem gyönyörűek?!
-De,nagyon szépek.
-Hát ez nem volt valami meggyőző!-mondta,és már a haját csavargatta.-Hé,az nem a kis  Sandra?Édes drága istenem,és ide tart!-nyafogott nevetve.
-Na halisztok!-köszönt és három-három puszit nyomott az arcunkra. Valahogy nem emlékszem,hogy mikor kerültünk ennyire jó kapcsolatba...
-Elmondtad neki?-kérdezte Laura.
-Még nem.-mosolygott,és elkezdte száj fényezni a száját,pont olyan kör körös mozdulatokkal mint Lau.
-Mit nem mondtál el,és kinek?-tettem az értetlent.
-Hát Lunának,hogy  csatlakoztam közétek. Nem akarok többé a lúzerek közé tartozni,mert ő elég nagy. Tiszta gáz a csaj,akár egy fiú. Még jó,hogy Lau felajánlotta,hogy csatlakozhatom hozzátok.-vigyorgott.
-Hát nem is értem,hogy barátkozhattál vele,annyi  éven keresztül!-mosolygott gonoszul a barátnőm.
-Én sem értem.-somolygott Sandra is.
-Hogy ti milyen szívtelen dögök vagytok!-jegyeztem meg.-Nem tehetitek ezt vele,így egy barátja sem lesz! Maradj vele szépen!-magyaráztam neki,de ő már egy rózsaszín felhőcskében élt.
-Ha annyira vigasztalni akarod,alacsonyodj le a szintjére!-morogta Laura. Azért még sem barátkozhatok vele,hiszen akkor anyuék kiakadnak...Mindig azt magyarázzák,hogy milyen fontos a saját szintünkkel szimpatizálni... Bár ez badarság.
Elsétáltunk órára,és közben meg pillantottam Lunát. Valószínűleg észrevette,hogy az én barátnőm és az ő barátnője kézen fogva vihognak,mert zokogva futni kezdett az udvar felé.
Jaj Istenkém,most mit tegyek? Erőt vettem magamon és folytattam az utamat az osztályba,mint ha mi sem történt volna.

1 megjegyzés:

  1. SZia!
    Hát még tény, hogy nagyon az elején van, de kíváncsi vagyok mi sül ki belőle. :D Jönnek majd a pasik is gondolom :D:D
    Csak így tovább!
    Hozd Elzáékat is! Kérlek!!
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés