2010. december 8., szerda

Fejlemény

                                                                         
                                                                      Sziasztok!

Tudom,hogy pár napja nem hoztam friss részt,ezért is szeretnék közölni Veletek valamit.
Nos,sajnos úgy kellett,hogy döntsek,hogy egy időre befejezem a novellámat,mert nem jön az ihlet,persze az Ian és Elzát nem hagyom abba. Remélem nem bánjátok nagyon,de ígérem,amint eszembe jut valami új ötlet, folytatom. Egy kicsit az is bánt,hogy tíz követőm van és abból egy rendszeres kommentelőm van,és négy,aki chatben  véleményezi az írásomat....Persze ,azért köszönöm azoknak akik írnak nekem!

Most pedig ki szeretném kérni a véleményeteket!
Egy új történet járkál a fejemben,és nem tudom tetszene e nektek,mert egy kicsit más irányú.,de lesz benne egy icipici Ian is :)....
Leírom Nektek a tartalmát,és kérlek véleményezzétek,hogy olvasnátok-e vagy sem!

"Van akinek egy mosoly is elég,és már mindenki körülötte forog...De van valaki,akinek meg kell halnia,hogy végre a középpontban lehessen.
Luna egy átlagos lány,akit taszít a pláza cicák világa,s miután a legjobb barátnője is át áll a "rossz oldalra",úgy dönt,hogy elege lesz a nap mint napi megalázásból,és végez az életével.... Csak,hogy a kísérlet balul sül el,és egy másik testben találja magát."

Hát ez amolyan tipikus tini történet féleség lesz,de lehet,hogy Ti majd másként látjátok.
Mint már leírtam,örülnék,ha írnátok.
Elég más stílusú mint amilyet eddig írtam,de azért remélem tetszik  egy lightosabb sztori is! :)
Ha minden jól megy holnap hozom az Ian és Elzát,csak betegesekedtem,és valamiért még írni sem volt kedvem.:S
Puszillak Titeket:
                          Nicole

5 megjegyzés:

  1. Szia
    Ez nagyon jó történet lesz :D Kezd el írni minél hamarabb, hadd olvashassuk ;) :D
    Puszi, és jobbulást

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Sajnálom, hogy nem lesz több novella, de persze, ami nem megy, nem kell erőltetni, egyszer csak jön az ihlet, meglátod. ;) Én szívesen olvasnám ezt az újat is. Bármit szívesen olvasok tőled, nyitott vagyok. ÉS én szeretem a "lightos" SZTORIKAT IS. ;) Tudom, hogy az is szuper lesz.
    Várom Elzáékat!!!
    Puszi
    Pixie

    U.i.: Jobbulást és írogatást, ihletet kívánok! :D

    VálaszTörlés
  3. Brigi Bogyó! :)
    Örülök,hogy így látod! Nem sokára neki látok,és jönnek a frissek!:) Köszönöm!puszi

    Pixie!
    Ez jól esik,hogy Te is így látod,és szívesen olvasod az irományaimat! :)
    Köszönöm,remélem ide ér az ihlet! :D :)
    puszi

    Nicole

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Nekem tetszik, várom ezt is és az Elza és Iant is :)
    És remélem megjön hamarosan az ihleted. :)
    Puszi Becca

    VálaszTörlés
  5. Szia Becca! :)
    Rendben. =]
    Köszönöm! (:
    puszillak Nicole

    VálaszTörlés