2011. március 29., kedd

44.Fejezet

 Sziasztok!
Na itt a friss,sajnálom,hogy csak most,ezt chatben már elmondtam! :)
Remélem még ma eltudjátok olvasni,de most lettem csak vele kész.Elég rövid lett,de remélem azért tetszik!
Puszi
        Nicole

                                                                          "Puccos parti"






-Mi lesz most?-kérdezte Ian egy padon ülve.
-Fogalmam sincs-vágtam rá.- Annyira más mint én. Ő kényes úrihölgy,én pedig az utcán és az árvaházban nőttem fel.
-De attól még szerethet!-mondta Ian,majd eltűrt egy tincset az arcomról.-Viszont,most induljunk,mert ejössz velem valahova-mosolygott rám,majd elkezdte a baba kocsit tolni.
-Még is hova?Kérlek áruld el-kérleltem.
-Kivételesen elárulom. TVD új évada alkalmából rendezett partira. Sok celeb lesz ott,meg minden,és te leszel a partnerem-nevetett.
-Jézusom.....Oh... Most tényleg?-kis híján úgy viselkedtem mint egy fanatikus tini lány,amiért rögtön el is szégyelltem magam.-Bocsi-rötyögtem.Ian meglepődött képet vágott,majd ő is nevetni kezdett.
Miután hazaértünk az első kérdésem az volt amit feltettem magamnak,hogy mit vegyek fel?  Találkozni fogok Paul Wesleyvel,akit szintén bálványozok.Persze ez egy egészséges bálványozás,kicsit sem beteges.Nem. Ninával szerencsére már barátokká váltunk szóval miatta nem aggódom.   Jaj istenem...Biztosan sok sztár ott lesz....Mi lesz ha  ott lesz Robert Pattinson,vagy Kellan Lutz? Soha sem voltam ilyen bulin.Fogalmam sincs ,hogy működik.lehet,hogy csak a TVD sztárjai lesznek ott? Vagy esetleg meghívnak más egyéb sztárokat is?
Annyi kérdés volt bennem,és valóban úgy viselkedtem mint egy kislány.De olyan jó volt beleélnem magam,hogy egy este én is a sztárokkal  bulizhatok meg minden....
De ,hogy oda mit fogok felvenni,azt már tuti nem tudom. Ian mintha csak kitalálta volna a gondolataimat,megjelent két dobozzal.
-Azt hiszem ezeknek hasznát veszed-mondta.-Remélem tetszenek.Ninával választottuk-nyújtotta át a dobozokat.-Akkor én megyek is készülni-mondta majd kiment. -Köszönöm-kiáltottam utána,bár nem voltam biztos,hogy meghallotta.  Kinyitottam a kisebb dobozt,amiben két gyönyörű lakk,magassarkú volt. nagyon elegáns.
-Jézusom Gucci!-kiáltottam fel elég hangosan. Annyira gyönyörű volt. Nehezen,de elengedtem és letettem az ágyra a cipőket. Most jön a másik doboz.Lassan felemeltem,majd eszeveszett sebességgel levettem a tetejét. Egy rettentően gyönyörű ,fekete ruha volt benne. Nagyon szép. Ledobtam a ruháimat,majd elmentem a fürdőbe.Lezuhanyoztam,fogat mostam,lemostam a körömlakkot a körmeimről. Belebújtam a gyönyörű ruhába,majd a cipőt is felvettem.Kicsit furcsa volt ez a hatalmas sarok,de nagyon tetszett. Megcsináltam a hajamat,majd jött a smink és már kész is vagyok.
Legalább egy liter parfümöt is magamra fújtam,a tuti hatásért. Ian míg készültem elvitte Sophiet a nagyszüleihez.
-Köszönöm,köszönöm,köszönöm-rohantam oda Ianhez és óvatosan átöleltem,hogy a hajamnak nehogy valami baja legyen.
Egy nagyot sóhajtott,majd  végig mért és szótlanul nézett pár percig.
-Jaj könyörgöm ne mond,hogy ennyire rossz-szomorodtam el.-Tudod mennyit készültem?
-Te kis butus-nevetett.-Káprázatosan csodaszép vagy!-mondta komoly arccal.
-Köszönöm-pirultam el. Jól esett,hogy Iannek ennyire tetszett a látvány.-Akkor indulhatunk hölgyem?-nyújtotta a kezét.Belekaroltam,majd halkan hozzátettem:-Naná,persze!-ezen persze megint nevetni kezdtünk.
Limuzin jött értünk.Izgatottan mocorogtam benne,hol az ablakon néztem ki,hol magát a limuzin belsejét csodáltam.
-Ian...-kezdtem bele.-Milyen sztárok lesznek ott?-böktem ki.
-Hát sokan.Nem tudom pontosan kiket hívtak meg.
-Szóval nem csak a sorozatbeliek lesznek?-kérdeztem,mire Ian megcsóválta a fejét.
-Iszogatunk majd,beszélgetünk a többiekkel,pár díjat bezsebelünk. A vendég sztárok pedig gratulálnak nekünk,esetleg némelyik csodál minket,meg ilyenek-nevetett.
Egy darabig csendben mentünk,majd egyszer csak megálltunk. Megérkeztünk.Sikítozást hallottam,mire egyre jobban kezdett dobogni a szívem. Valaki az ajtóban termett és kinyitotta nekem.Kicsit ijedten,de kiszálltam,majd Ian is követett.Belém karolt,és két hatalmas pasas között elkezdtünk az épület felé sétálni.Mintha csak a vörös szőnyegen mennénk.Sikítozó rajongók voltak mindenütt,Ian pedig csak mosolyogva integetett és puszikat küldözgetett. Furcsa volt ez nekem. Hallottam ahogy a fényképező gépek csattognak,kezdett is zavarni,hogy némelyik annyira villog is.
 Amikor végre sikerült beérnünk egy hosszú folyosón mentünk szótlanul végig,majd egy hatalmas terembe értünk.Tele volt híresebbnél híresebb emberekkel. Elsőnek természetesen Ninát találtam meg,épp egy hölggyel beszélgetett pezsgővel a kezében. Hirtelen találkozott a tekintetünk,és felém indult. Útközben egy pincér tálcájáról még egy pohár pezsgőt lekapott és a kezembe nyomta.
-Em,drágám -ölelt meg,majd Iant.-Csodálatosan festesz.Kicsit régebbi stílusú,de neked ez áll jól.Egyszerűen tökéletes vagy-nézett rajtam végig. Egy kicsit beljebb mentünk a tömegben.Ian hirtelen megfogta a kezem.Jó hideg volt a tenyere,de jól esett,ahogy az enyémhez szorította.nagyon is jól esett.
Próbáltam felnőtt nőként viselkedni,hiszen az vagyok.Ezek csak emberek,ezek csak emberek-hajtogattam magamnak,míg meg nem pillantottam valakit.
-Jézusom...Az ott...az ott -nyögtem mutogatva  arra a személyre,akinek még egy-két éve a posztereit őriztem,bár rájöttem,hogy ennyi idősen nem jó a plátói szerelem .Ideje volt megismernem az igaz szerelmet,amit meg is  kaptam a férfitól,aki szorította a kezemet.

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett.
    Örülök, hogy Ian és Emily között minden rendben :)
    Tök bulis, hogy a lány ennyire izgatott. Jó, mondjuk én is az lennék :)
    És a végeee :D xD ;) *-*
    Ez a "Ideje volt megismernem az igaz szerelmet,amit meg is kaptam a férfitól,aki szorította a kezemet. " *-* :D
    Szóval nagyon jóó, hogy végre ráébredt ;) :D
    Puszii

    VálaszTörlés
  2. szia nagyon jó lett gratula
    puszy

    VálaszTörlés
  3. Szia Nicole!

    Húha ennek a résznek is nagyon jó hangulata volt. Szeretem, hogy Em más, mint Elza volt. Tetszik, hogy ilyen kislányosan aranyos és így lelkesedik a dolgokért. :D:D Szuper rész volt.
    És ki a pasi, akit bálványozott??????????
    Paul.... vagy reménykedhetek pár sornyi Robban??? :D:D
    Remélem lassan megbeszélik, mit is éreznek egymás iránt mármint hogy felvállalják, ami köztük van. Bár ez a parti azt hiszem elég nyilvánvalóvá teszi. :)
    Nagyon kíváncsi vagyok az új részre. :)
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  4. Szijjjaa!!!!
    Na végre kezdenek már rá jönni h "szeretik" egymást de remélem hamar lesz már h be is vallják!!! nagyon jó lett;) nagyon várom a kövit!!! puszz

    VálaszTörlés