2012. március 30., péntek

Visszatértem!

                                             Sziasztok!

 Na igen.... Igazság szerint nem tudom mit írjak. Sajnálom...Magyarázkodhatok " írói válságról" vagy arról,hogy az életemnek egy elég meredek részébe csöppentem. Nem tudtam egyről a kettőre jutni;-az írásban sem.
Nyitottam egy másik blogot,ahol magamnak irkáltam egyelőre,próbáltam visszaszoktatni a gondolataimat,az érzéseimet Emilyre is Ianre. Nehezen ment. Ez ideig rá sem néztem a blogra.
Nagyon-nagyon hálás vagyok Nektek, a követőimnek,olvasóimnak,barátaimnak,hogy kitartottatok mellettem!  Főleg Pixie-nek és Odra-nak! Nem érdemeltétek ezt,hogy csak így "itt hagytalak" benneteket. Sajnálom. Viszont most térjünk egy kissé örömtelibb témára.  Jövőbeli... Jelenbeli terveim pedig a következők :  Folytatom Emily és Ian történetét, illetve nyitok egy új blogot,új történettel,de természetesen Iannel! (Ezt a történetet már írogattam egy másik blogban,de nem hoztam nyilvánosságra). Remélem nem haragudtok rám nagyon és ugyan olyan élvezettel fogjátok olvasni irományaimat! Kicsit átalakítom a blogot,illetve az újat is elrendezem,aztán este jelentkezem az új fejezettel!
Ölellek Benneteket!
                                 Nicole

2 megjegyzés:

  1. Nicole!!!!!!!!

    Jaj úgy hiányoztál!!! <3
    Végre visszatérsz, annyira örülök!!
    Jó olvasni, hogy sok új terved van és alig várom, hogy olvashassam. ;)
    Nem kell mentegetőzni, felesleges, mindenki meg tudja érteni szerintem, hogy az élet néha hoz olyan helyzeteket és a blog amúgy sem a legfontosabb dolog az életünkben. :)
    Izgatottan várom, mit hozol!!
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Te is hiányoztál nekem! Köszönöm Pixie! :) ♥
    puszillak

    VálaszTörlés