2010. november 6., szombat

10.Fejezet

                 Sziasztok!
Remélem tetszik majd a fejezet,mást úgy sem tudok hozzáfűzni. :)
A megjegyzéseiteket,még mindig várom :))))
puszi
         Nicole

                                                               Edward & Bella





-Na de még is mi legyen a neve?-kérdezte Ian.-Mert hát valahogyan majd csak szólítanunk kell őt.

-Legyen Rocky,kislány koromban a hörcsögömet így hívtuk.-jelentettem ki.

-Rocky?! Ne csináld már Elza.-nevetett.-A kutyusunk nem egy hörcsög!

-Komolyan mondom,legalább húsz nevet felsoroltam,s neked egy sem tetszett.A vége az lesz,hogy Iannek fogom hívni!-nevettem. Ahogy elmondtam Iannek a gondolatomat eszembe jutott egy név,amit imádok,bár inkább a fiamnak tudnám elképzelni.

-Edward?

-Most komolyan egy "vetélytársam" nevét akarod adni a kutyának? Nem hallottad még?! Damon Salvatore vs. Edward Cullen. -kacagott Ian.

-Ugyan már,szerintem szép név,és a pasi is kedves.

-Tudom,jó fej,találkoztam már vele pár "ceremónián",de biztos,hogy a kutyát Edwardnak akarod hívni?.-eszembe jutott,hogy láttam itt a kórházban.Bár Innek inkább nem említem,mert elég pletykás,hihi...

-Min vigyorogsz?

-Nem érdekes.-vágtam rá.-Te Ian,biztos,hogy a kutyus fiú?!-kérdeztem,s felemeltem,mert Ian minden áldott nap becsempészte nekem.

-Hát Ian,ezt megszívtad,kislány!-szórakoztam.-Édesem,két hete itt van nálunk,s nem vettük észre,hogy lány?!

-Jól van,na Elza,nekem azt mondták,hogy fiú.

-És nem nézted meg?-hát ez nagyon nagy..

-Nem értek hozzá...De ne nagyon szórakozz rajtam,hiszen te sem vetted észre!

-Végül is igaz,de veled lakik te tökfej!Ian közelebb jött.

-Kit neveztél te tökfejnek?-s egy hatalmas mosolyt villantott.

-Téged!-böktem meg a mellkasát,erre ő megcsókolt.Imádtam,amikor megcsókolt.Minden egyes csókja egyre szenvedélyesebb volt. -Akkor legyen már Bella!

-Ch.-nevetett tovább,majd kiemelte a kezemből a kiskutyánkat.-Szia Bella! Majd kapsz egy Edwardot ígérem...

-Bolond!-vágtam rá,majd átvettem Bellát.-Nem kapsz Edwardot,mert akkor sok aprócska Renesmee lesz!-Ian erre akkorát nevetett,hogy befutott a nővér,és észrevette szegény Bellát.

-Na de kérem! Kutyát tilos a kórház területére behozni,azonnal vigye el innen Mr. Somerhalder!

-És mondja kérem,nem lehetne most az egyszer,kivételt tenni?Kérem hölgyem,ez az én kutyám.Nélküle sehova sem megyek!-és egy hatalmas mosolyt dobott a nővérnek,aki vissza mosolygott,s bólintott.

-Hát,te nem vagy senki! -mondtam neki.
-Tudom!-mosolygott rám .-Alig várom,hogy kiengedjenek innen!
-Hát azt már én is!-vágtam rá.-A doki azt mondta,hogy még pár nap a biztonság kedvéért,és mehetek.-Bellát letettem a földre,hagy szaladgáljon a szobában. -Ez a gipsz is már annyira idegesít,de hála istenne ez is lekerül rólam nem sokára!-örömködtem.Ian közelebb jött,s kezével megsimogatta az arcomat.
-Szeretlek.-száját az arcomra,onnan a számra helyezte. Nyelve gyorsan játszadozott az enyémmel.Majd nem "belefulladtunk" egymásba,olyan mohón csókolóztunk.
-Én is szeretlek.-lihegtem.


******{Egy hét múlva}*******


Miután levették a gipszemet,még nem mehettem haza,ha nem kezeléseket kaptam,hogy rendesen tudják járni.Ian mindig elkísért,gondoskodott rólam ,óvott. Ann ritkábban jött,mert állítólag udvarlója akadt...
Kicsit megsértődtem,hogy nem jött be három napig,de telefonon azért felhívott.
-Olyan jó,hogy végre hazajöhetsz!-zökkentett ki Ian a gondolataimból.
-Ennek én is örülök.-válaszoltam,s beültem Ian autójába.
-Elza,van itt valami amit már megakartam veled beszélni....-kezdte.
-Elakarsz hagyni?!-rémültem meg.
-Jaj,dehogy is! Egészen másról van szó... Vettem egy házat Elza...neked és magamnak...na meg Bellának...
-Mi van?-döbbentem le.
-Nem akarsz együtt élni velem?-most ő rémült meg.
-Ó,dehogy nem! Nagyon örülök Ian!-szorosan magamhoz húztam,s nem állt szándékomban elereszteni.Lesz egy ház,ahol végre nyugalomban,kettesben élhetek azzal,akit szeretek.
-Persze még bekell rendezni,azt rád bízom,női munka.-köhintett. Fejéről lekaptam a kedvenc kalapját,s feltettem a fejemre.
-Közös munka.-próbáltam olyan képet vágni,amilyet az előbb Ian.
-Jól van,egyet már megtanultam:mindig a nőknek van igazuk...-mondta viccesen kelletlenül.
-Igaz,igaz!
Beindult az autó motorja,és elindultunk.
-Pár napig,amíg nem rendezzük be,ki-ki a maga kicsiny lakásában marad,rendben?
-Persze,meg úgyis össze kell cuccolnom!-vágtam rá.Hihetetlenül boldog voltam. Ebben a pillanatban biztos vagyok benne,hogy én vagyok a világon a legboldogabb nő!Úgy érzem,hogy most egy kicsit az enyém a világ! Persze butaság...de akkor is!
A sok kellemetlenség után,végre boldog vagyok.
A rengeteg dugó után,végre elérkeztünk a lakásomhoz.
-Felkísérjelek?-kérdezte Ian.
-Nem kell köszi,menj csak a forgatásra,de utána benézhetnél.-majd megcsókoltam.
-Rendben,majd akkor este.
-Este.-ismételtem meg,kiszálltam a kocsiból,s bementem a házba.
Oda siettem a lifthez. A gyomrom persze megint csak nem bírta a liftezést.Amikor végre megérkeztem a negyedikre,az ajtóm előtt egy ismerős állt.
-Oliver?-mintha káprázna a szemem.
-Szia nővérkém!-nevetett .

I Ian  kalapban :))))

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Én komolyan nem tudom, hogy tudsz ilyen szuper dolgokat kitalálni. Halálra röhögöm magam. IAN ugye nálam a favorit, szóval most nagyon imádom a részeket. Ez az Edward & Bella dolog, majdnem megszakadtam. Bírom, ahogy csipkelődnek. És összeköltöznek!!! Most nem mondom, hogy korai, mert végül is szeretik egymást és Ian hetekig bejárt hozzá stb.. és ez csak összeköltözés, nem házasság. :D
    Nagyon tetszett. <3 TEAM IAN 4ever <3
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Szia Pixie!:)
    Örülök,hogy ez is tetszett :)))
    Én is Ian párti vagyok,úgy,hogy próbálom úgy formálni a történetet,hogy neki kedvezzen,de azért még lesznek bökkenők :D
    pussz
    Nicole

    VálaszTörlés