2011. január 31., hétfő

Döntés

Sziiiasztok!
Először is nagyon köszönöm a kommenteket! <333
Fogok rájuk válaszolni majd.De most azért vagyok itt,hogy khm....hát igen. Nem is tudom,hogy kezdjem.:S :D
Na jó,nem habozok tovább a lényeg,hogy két lehetőség van. Az egyik az,hogy happy end lesz,és egyben the end. Az igazság az,hogy már így Elzával,Iannel és a Babával nincs különösebb ötletem...Amolyan tipikus tökéletes életük lenne.Szóval,ha a happy end-re szavaztok,akkor pár rész lesz még...
A másik lehetőség,hát ez sokkal szomorúbb és gonoszabb lenne a részemről,viszont vannak ötleteim,jó sok. Én bármelyiket szívesen megírom,és tudom,hogy nekem kellene elsősorban eldönteni,de nem akarok olyat írni ami nem tetszik nektek. Szóval gondolom tudjátok,hogy mi lenne ha a második lehetőséget választjátok.
Rajtatok áll,mint mondtam bármelyiket megírom. Vagy ha gondoljátok mindkettőt. Na nem akarom tovább húzni ezt a szöveget.
Imádlak Titeket!
Puszi Nicole


Uí.: Ja és elfelejtettem,hogy légyszi-légyszi most ne valami érzéketlen tuskónak nézzetek,amiért ilyen ötletekkel állok elő,mert bizony én is szeretem Elzát... Csak egyszerűen vele kapcsolatban üresség tátong a fejemben.:)

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hátt... elég nehéz kérdés..
    szerintem lehetne úgy is, hogy Elza jobban lesz, hazamennek, elvannak 1-2 hétig, és utána pedig megint rossz állapotba kerülne és...

    vagy

    a rosszabbik esetet választanám, vagy azt amelyikre több ötleted van. nagyon jókat írsz és nem szeretném ha abbahagynád ezt a történetet. :)

    VálaszTörlés
  2. szia
    én a happy endre szavazok!! (: az vhogy nekem itt jobban tetszene. (: de utána várom tovább az írásaidat!!
    puszi.

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Kettő lehetőség van...
    A jó, hogy Elza túléli, és semmi gond nem lesz... vagy egyedül hagyja a babáját és Iant...
    Tudom, tudom. Gonosz vagyok, de én a rossz végre szavazok.
    Egyrészt, mert imádom, ahogy írsz, és nem szeretném, ha vége lenne.,
    Másrészt, pedig a kíváncsiság eluralkodik rajtam. ;)
    Puszii

    VálaszTörlés
  4. Hello. Csatlakozom, én is az úgymond rossz végre szavazok. Nem tudom miért. Ne ítéljetek el, de nekem az most szimpatikusabb lenne.
    Már várom a folytatást!:]
    üdv: essz..*

    VálaszTörlés
  5. Szia Nicole!

    Én arra szavazok, hogy írd meg először a happy endet, aztán utána a másikat, amiben sok ötleted van. Én kíváncsi lennék mindkettőre és kéne a lelkemnek először a megnyugvás, hogy úgy végződött, utána elviselem, bármit művelsz velük. :)
    Köszi, hogy hagytál választási lehetőséget.
    Ha nem nagy fáradtság, először legyen boldog vég légyszí! Tudom, önző vagyok, de imádom, ahogy írsz és minél többet akarok tőled olvasni. A kiskutya és boci szemeket is bevetem ha szükség lesz rá. :)
    Puszi
    Pixie

    Én ezt szeretném, kíváncsi vagyok hogy döntesz, döntenek a többiek.

    VálaszTörlés
  6. Szijja ! Ajjj ez nagyon nehéz én nagyon szeretem Elzát és szeretem ahogy irsz és szeretném továbbra is olvasni miket irsz áhhh nem tudom én mind2 el olvasnám :S :(

    VálaszTörlés
  7. én a happy endre szavazok kérlek ne legyen szomorú vége és ha lehetek olyan pofátlan szeretném meg kérdezni nem szeretnél még 1 bolgot hogy leírdod mondjuk paul történetét azoknak akik még sokáig szeretnék élvezni a történetedet !Kérlek ne vedd sértésnek a dolgot csak egy ötlet volt hogy ne legyen rossza vége !!

    A HAPPYENDRE szavazok!!!

    Ui.:Imádom a történeted!!!!!!

    VálaszTörlés