2011. január 31., hétfő

31.Fejezet

 Sziasztok!
Átkozottul sajnálom,hogy ennyi időn keresztül nem hoztam  részt. Előrször
a laptopom lett vírusos,majd én.Két hete lázas vagyok,és egyéb panaszaim vannak,amik kitartóan kínoznak engem. Mostanra összehoztam a részt,s miután elolvastátok,véleményeztétek lesz egy döntő kérdésem,de azt majd késöbb...
Még egyszer sajnálom!
Sok puszi
                Nicole 



                                                               Sors





Már legalább két órája ültem ott,azon a nyomorult széken. Átkozottul kényelmetlen volt,ezért többször is fel-alá járkáltam.
-Nyugalom Ian!-mosolygott Monica mellettem.-Én hat órán át szültem ,
Nagyon jó,még ezek szerint,akár négy óra is visszalehet!Ezt a gondolatomat rögtön visszavontam,miután láttam,ahogy a doktor kisétál az ajtón. Nem haboztam,azonnal oda rohantam.
-Mondja,sikerült minden?Hogy van a lányom,és a menyasszonyom?- zúdítottam rá a kérdéseimet.
-Nos...most nem tudok mit mondani,én csak egy asszisztáló orvos vagyok,de ha megengedi,most meg kell keresnem az egyik kollégát!-magyarázta gyorsan,és sietve kikerült.
-De legalább azt mondja el,hogy jól vannak?
-Ne haragudjon,de nem mondhatok semmit egyenlőre!-kántálta,majd fa képnél hagyott. Pár perc múlva egy másik orvossal rohant be a szülő szobába.
-Mire fel ez a nagy sietség?!-lihegtem Olivernek.
- Nyugi,biztosan jól vannak!-próbált nyugtatni,de valahogy nem ment.
-A francba is,hiszen nem mondta,hogy jól vannak!-ordítottam.
-De azt sem,hogy rosszul!  Ian,hiszen ez életed egyik legszebb napja vagy mi...Hát élvezd!
Igaza volt...Annyira igaza volt. Túl reagálok mindent,nem tudom mi van velem! Annyira ideges vagyok.  A büféhez mentem,ahol vettem  egy doboz cigarettát. Tudtam,hogy nem szabad,de rágyújtottam a kórházban.Először fuldokolni kezdtem,hiszen nem szoktam cigarettázni. Visszamentem  Oliverhez,aki csak egy savanyú pillantást vetett rám.Épp,hogy leültem az ajtó megint csapódott,de most Mrs.  McWayer  jött ki ,vagy inkább tessékelték ki.  Zokogva a férjébe kapaszkodott. Azonnal kérdőn néztem rá,s ő csak lehunyta a szemeit.
-Mondja már! Kérem...-kiabáltam,majd pedig párat a falba ütöttem.
-Az elején...-nyöszörögte-Az elején minden rendben ment. Aztán én nem tudom...-arcát a kezébe temette.
-Egyik pillanatról a másikra  rosszul lett,mintha elfogyott volna az ereje.Lerogyott az ágyra,és azt mondogatta,hogy nem tudja tovább csinálni,pedig  már nem sok kell,hogy kint legyen  az unokánk....-zokogott.
 -Mi van ha....ha...-nyögte.
-Ki ne mondja!-ripakodtam rá. Nem akartam hallani. Nem akartam tudni. Sokszor jobb a tudatlanság. Homály borította be az agyamat. Minden negatív gondolatomat kizártam a fejemből. A  régi idők kavarogtak a fejemben.


"-Lám,lám valaki de jól érzi itt magát! -kiáltottam a gyönyörű lánynak,aki a tóba lógatta a lábát.
-Sajnálom,de már unatkoztam ott bent.-motyogta ijedten.Valószínű azt hiszi,hogy én valami nagy főnök vagyok itt-ezen jót nevettem.
-Semmi baj,nem én találtam ki a szabályzatot,elhiheted. Elvileg én most a pihenőmben ücsörgök,és forgató könyvet olvasom. De hozzád hasonlóan én is eluntam magamat-magyaráztam neki.Valóban unalmas volt ez az egész helyzet. Most fedeztem fel,hogy micsoda gyönyörű haja,és arca van ennek a lánynak.Tökéletes.
-Elza-nyújtott kezet.Jó érzés volt megfogni a kezét. 
-Ian Somerhalder-ráztam meg a kezét. A nevem hallatára meg sem rezzent.Nagyon örültem,csodálatos,hogy nem tudja ki vagyok!"(....)

A megismerkedésünk. Hálát adok ezért a napért! Ha akkor nem szegem meg a szabályokat,és nem megyek ki,talán munka kapcsolaton kívül,semmi más érzést nem tápláltunk volna egymás iránt.
Csodálatos volt minden perce annak a napnak.Amikor a tóban voltunk...
  
"-Szia Ian! Figyelj hamar gyere ide a helyi kórházba,Elzát elgázolták. Nincs időm magyarázkodni.Siess.-rebegte  Paul. Hirtelen nem értettem.Nem nem történhetett Elzával baj! Az agyamat elöntötte a fájdalom,és a düh. Hamar a kórházhoz siettem,ahol egy feltűnően szép kék szemű lány rohant oda hozzám.
-Végre itt vagy!Elza már vár.-motyogta.-Én Ann vagyok,a legjobb a barátnője.-nyújtott kezet,majd a lifthez mentünk.-De mégis mi történt?-ráncoltam össze a szemöldökömet.
-Paul miatt van minden.Elza akart vele pár szót váltani,de ő nem szállt ki a puccos autójából,és hagyta,hogy Elzát elüssék.-magyarázta.Na,pont ennyi kellett ahhoz,hogy beteljen a pohár...Egy dolog járt most a fejemben: uPaul mocskosul megfog ezért fizetni!"(...)

A baleset.Amikor azt hittem,hogy megölöm Pault.Nem sok tartotta. Szörnyű volt Elzát olyan védtelennek látni.Szerencsére nem hallottunk erről a baromról mostanában.  

 "-Na de még is mi legyen a neve?-kérdeztem Elzát-Mert hát valahogyan majd csak szólítanunk kell őt.-Legyen Rocky,kislány koromban a hörcsögömet így hívtuk.-jelentette ki határozottan

-Rocky?! Ne csináld már Elza.-nevettem-A kutyusunk nem egy hörcsög!

-Komolyan mondom,legalább húsz nevet felsoroltam,s neked egy sem tetszett.A vége az lesz,hogy Iannek fogom hívni!-nevetett,aztán hirtelen elgondolkodott.Na,hogy ebből mi fog kisülni.....

-Edward?

 -Most komolyan egy "vetélytársam" nevét akarod adni a kutyának? Nem hallottad még?! Damon Salvatore vs. Edward Cullen. -kacagtam.Nem semmi ez a csaj... " (...)



Amikor megvettem Bellát,mikor átadtam Elzának,és amikor elneveztük mind felejthetetlen.Család taggá vált.Elza tökéletes gazdi.

"Elza elviharzott. Sajnáltam,hogy megint nem tudtam uralkodni magamon,és neki estem Paulnak.De annyira gyűlölöm...Ann nem zavartatta magát,rendelt vacsorát. A női mosdó felé mentem,hogy bocsánatot kérhessek Elzától. Épp egy hölgy igyekezett az illem hely felé,így legalább elkerülöm a kellemetlen szituációt,mi szerint bemegyek a női mosdóba.-Kérem!-mosolyogtam a negyvenes éveiben járó hölgyre.-Legyen kedves,és szóljon oda bent egy barna hajú hölgynek,vörös ruhában van!-simogattam meg a vállát.Kedvesen bólintott majd bement. Kis idő után kijött.-Sajnálom,az összes WC-t megnéztem,de egyikben sem tartózkodik egy hölgy sem!-mondta. Elkapott a düh,és berohantam a helységbe megbizonyosodni  Egy-egy rúgással kinyitottam az ajtókat,de tényleg sehol sem volt.
Hamar kirohantam,ahol a járó kelőket kérdezgettem. Kb. a huszadik személy mondott hasznos információt,,ami szerint Elza haza ment. Nem tudom honnan vette,de én rögtön beültem a kocsimba és haza hajtottam. Rettentő sok dolog játszódott le bennem.(...)Mikor a házhoz értem épp egy nagy bőrönddel ült be egy taxiba.Követtem őket ahogy tudtam,de több helyen is dugóba keveredtem.Mire a reptérre értem,már késő volt.Nem,nem teheti ezt velem! Rohantam,mint az állat,fel a mozgó lépcsőn,ahol senkit és semmit sem néztem.Csak magamhoz akartam szorítani.Azt akartam,hogy megbocsájtson. -Miért Elza,miért teszed ezt velem?! Nem szeretsz már? Ne menj el kérlek, ne.Te vagy az életem,ne tedd ezt!!-ordítottam Elzának,aki épp felszállt a repülőre.Hátra sem nézve,akár egy kő tömb haladt előre.Hát ennyi volt.Elment. "(...)



Életem egyik legrosszabb hete volt.De amikor végre visszakaptam,az kárpótolt. 

"-Van ,van itt még valami. 
-Mi?-nevetett.
 -Terhes vagyok Ian.,és szinte biztosan állítom,hogy tőled!"(...)
 
 

 " -A magzat vér szerinti apja........... -olvasta remegő hangon Elza,én pedig a szememmel követtem.- Ian Joseph Somerhalder!!!!-kiáltotta Elza,mire mindenki ránk nézett,én sem fogtam vissza magamat,azonnal felkaptam és ahogy a torkomon csak kifért ordítottam,hogy apa leszek! "(...)

Életem legszebb napjai.Először visszakapom Elzát,majd kijelenti,hogy lehet,hogy tőlem terhes.Aztán pár nap múlva bebizonyosodik,hogy valóban apa leszek! Fenomenális... 
 A kezdetektől biztos vagyok benne,hogy kislány lesz.Ez most sincs másképp.
Mire újabb emlék képben akartam elmerülni,valaki rettentő intenzitással rázogatni kezdett.
-Ian,Ian,Ian!-ordította Mr. McWayer. A hangja nagyon más volt...Rossz értelemben más.
-Oké,oké.Fent vagyok,magamnál vagyok!-bizonygattam,majd kinyitottam a szememet. Ez a sok emlék megnyugtatott.
Mikor kinyitottam a szememet egy fehér ruhás úriembert pillantottam meg,két ápolóval. 
-Mr. Somerhalder... Nos....-majd nem ráordítottam,hogy "mondja már",de egy hang sem jött ki a torkomon.Ledermedve vártam,hogy mi jön most. 
-Nos az ön menyasszonya........ 
 

4 megjegyzés:

  1. Szia! Most úgyeeee csaak szórakozol????? Csak nem fog meghalni vagy igen? ne tedd ezt velem és Iannal:S nagyon várom a kövit kérlek siess vele ! pussz

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hetekig produkáltam az elvonási tüneteket, erre visszajössz, hozol egy fenomenális részt, aminek ráadásul függővége van????????????
    IMÁDLAK <3 :D
    Olyan jók voltak ezek a visszaemlékezések Ian szemszögéből, szuper volt. :) ;)
    Remélem semmi baja sem lesz Elzának. Amikor az anyja kijött és elmondta, hogy elfogyott az ereje egyből arra gondoltam, hogy Iannek be kéne mennie segíteni, talán ha Elza mellett lenne... Nagyon remélem, hogy nem készülsz merénylettel ellenünk, mert ha Elzát vagy a babát bántod, akkor Iant és minket is. :D
    Nagyon várom a folytatást!
    Siess!
    Puszi
    Pixie

    U.i.: Jobbulást!

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Regeteget vártam a kislány megszületését, a következő rész (mármint nem rossz értelenben vártam ;)) És erre te itt hagyod abba?
    Ott, hogy még lehet, hogy Elza túúúl sem éli???
    Ez most komoly, vagy csak vicc akar lenni?
    Na...mindegy.
    Tetszett ez az egész visszaemlékezéses rész :)
    Remélem sem Elza-nak, sem a kicsinek nem lesz baja :D Helyesbítek: Ajánlom, hogy ne legyen semmi baja :D
    Puszi, várom a frisst.
    Jobbulást, gyógyulj meg mihamarabb :)

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok Lányok!
    Nagyon köszönöm,hogy nem haragszatok a kihagyás miatt!:)
    Nos igen,minden kiderül majd a maga idejében.:) :D
    Köszönöm,igyekszem meggyógyulni,de nem igazán megy. :S Imádlak Titeket ♥♥♥
    puszi Nicole

    VálaszTörlés