2010. november 23., kedd

20. Fejezet

 Sziasztok!
Meghoztam a fejezetet,b ár részemről kicsit erőltetett volt,mert nem nagyon jött a várva várt ihlet. :)
Azért remélem tetszik ...
Puszi
     Nicole




                                                           Vacsora és egyéb katasztrófák


   :)))))))


-Terhes vagy?Gyerekünk lesz?-mondta ledöbbenve,s én megijedtem,hogy nem örül..
-Igen Ian!-mondtam,s döbbentséget átvette az öröm.Elmosolyodott,majd nevetett,és felkapott.
-Gyerekünk lesz!-kiáltotta.
-Hát örülsz?-kérdeztem áhítattal.
-Naná Elza,miért ne örülnék?! Mindig is  akartam egy tündéri kislányt,vagy izé fiút!-nevetett.Aztán rájött arra,amit eddig nem hangoztattunk.
-De ugye nem Paultól van?
-Bízom benne,hogy nem.-szegtem le a fejemet.-Ian,lehet,hogy nem bízol bennem,de én úgy érzem,hogy te vagy az apa!
Ő is leszegte a fejét.
-Csináltatunk DNS tesztet,minél előbb annál jobb.Nem nagyon értek hozzá,de olvastam,hogy állapotosan is meglehet tudni,hogy ki az apa.-mondta kedvetlenül.
-Hát már nem örülsz?-kérdeztem.
-Elza,a világon talán még semminek sem örültem ennyire,viszont nem akarom bele élni magam,mert akkor lehet ,hogy hatalmasat fogok csalódni!Érted?-ölelt magához.
-Értem,de reménykedjünk.-suttogtam.
-Közölni kellene azzal a segg fejjel is...-mondta Ian.
-Tudom. De még is mit mondjak neki?Olyan kellemetlen ez a helyzet...Nem lehetne,hogy csak veled csináljuk meg a tesztet? Ha tőled van meg sem kell tudnia...-mondtam.Ian bólintott,és magához szorított.
-Hidd el,megoldódik minden!-mosolygott,majd  vissza feküdt az ágyba,én pedig követtem...


***********************************

Másnap reggel felhívtam egy doktort.
Mivel elég fontos a teszt,sikerült rávennem,hogy még ma elvégezze,ezért Iannel el is mentünk a kórházba.
Hamar túl lettünk a vizsgálatokon,és már csak izgulnunk kellett az eredményért.
-Mit gondolsz,tőlem van a pici?-kérdezte  mosolyogva,és félőn a hasam felé igyekezett a keze. Megragadtam a remegő kezét,felhúztam a pólómat,és rátapasztottam a hasamra.. Bár ilyenkor nem igazán lehet érezni semmit,még is öröm volt tudni,hogy érdeklődik a kicsi iránt.
-Ez..ez nagyon jó!-mosolygott,és simogatta a hasamat.
-Ugye?!-vigyorogtam.-Képzeld e,ha már akkora leszek mint egy bálna!-s lefagyott az arcomról a mosoly,bár nem az a fajta vagyok,aki  azon rágódna,hogy mi lesz ,ha elkezd gömbölyödni.
-Ugyan Elza,én nagyon fogok örülni,ha már elkezd nőni a hasad!-mosolygott vissza.-Na és ugyan olyan gyönyörű leszel,mint most!Sőt...-nevetett.
-Megvárjuk a tesztet,vagy este vissza jövünk érte?-kérdezte.
-Szerintem menjünk haza,nincs kedvem estig itt üldögélni. -bólintott,és elmentünk az autóhoz.
-Szeretnék valamit kérdezni ...-kezdte.
-Mit?
-Lenne  kedved megismerkedni a családommal?-kérdezte szerényen,mire én elmosolyodtam.
-Persze Ian! Nagyon örülök,hogy végre találkozhatok velük!-örömködtem. Igaz,hogy én nem tudom viszonozni,mert nem tartom a kapcsolatot anyámékkal,de bízom benne,hogy Ian szüleivel jól kijövünk majd.
-Akkor induljunk,velük már megbeszéltem!-mosolygott,és beszállt az autóba.
-És hogy hívják a szüleidet?-kérdeztem.
-Edna és Robert Somerhalder. Miért?
-Csak kíváncsi voltam.-mondtam és  kibámultam az ablakon.
-Te mindenre kíváncsi vagy cica.-nevetett.
-Ian...A gyerekről ne beszéljünk ugye,míg nem vagyunk biztos benne,hogy tőled van?
-Nekem mindegy Elz. .-mondta és tovább vezetett.
 hamar odaértünk a kis családi házhoz,és Ian  beinvitált.
-Fiam!-kiáltotta egy kedves női hang,és egy fiatal hölgy közeledett.Meg nem mondtam volna,hogy Ian anyukája  az. Megölelgette Iant,majd engem is.
-Jó napot!-köszöntem neki,és már a csatlakozó apukának is.
Edna megkért,hogy meséljek magamról,meg is tettem. Majd nosztalgiáztunk egy kicsit Ian gyermekkoráról beszélt.
Kedves család,és közvetlen.
Elmentem Ednával a főét elélt,s letettem a telefonomat a konyha pultra.
-Mm,de finom illata van.-illatoztam a finom sültet.
Miután feltálaltuk az ételt,leültem enni,de Edna még vissza ment.
Hirtelen egy ismerős dallam csendült fel,és már indultam is a konyhába a telefonomért.Nagyot dobbant a szívem,hiszen biztosan az orvos hív,hogy kész vannak a tesztek!
Ahogy indultam Ian anyukája dühös arccal  tette le a telefonomat a pultra.
-Te könnyűvérű...te...te céda!-ordította.
-Miért ordítasz anya?-rohant be Ian,s úgy tett mint aki nem hall a fülének.
-Miért hoztad a házunkba ezt a nőcskét,amikor megcsalt téged?-ordította még mindig.
-De ezt meg honnan tudod?-kérdezte döbbenten Ian és átkarolta a derekamat.
-Tudja Edna,nem tudom mióta szokás felvenni mások telefonját!-mondtam. Hitetlen!
-Dr. Harison üzeni,hogy kiderült ki az apja a fattyúnak.-vágta nekem.
-Ne merészelje a kisbabámat lefattyazni!-kiabáltam,és könnyek szöktek a szemembe.
-Hogy beszélhetsz így Elzával?-dühöngött Ian.-Nincs semmi közöd a mi személyes dolgainkhoz!-mondta.és átölelt.
Az öreglány gyorsan összerakta a dolgokat...Vagy is Ian anyukája... Nem tudok róla szépen beszélni,ha egyszer ennyire primitív és ronda dolgokat vág nekem.
-Tűnés a házamból!-kiabálta.
-Tudja,nem kell engem kidobni,megyek magamtól is!-zokogtam,és ahogy elindultam éreztem,hogy kicsúszik a föld a lábam alól.....

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Még hogy erőltetett? Meg ne halljak ilyet még egyszer!! Szuper volt. Basszus!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Mondd, hogy nem Paul az apa, és csak valami tévedés! Könyörgöm, ne, ezt nem bírom feldolgozni, nem veszi be a gyomrom :D:D
    Olyan aranyos volt Ian, az egész fejezetben, ahogy fogadta a hírt, meg amikor Elza hasát simizte. IsteneM4 Azért remélem, ha mégis megteszed velünk, hogy Paul az apa, azért kis bonyodalom után Ian megbékél és együtt nevelik Elzával, és sajátjaként fogja szeretni. Muszáj így lennie!
    Na befejezem a szómenést :D
    Szupi volt!
    Puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Szia Pixie!
    Köszönöm.:)
    Ne aggódj,azt az én gyomrom sem venné már be :D :)
    Puszi Nicole

    VálaszTörlés
  3. Fúúú öccsém ez nagyon durva!!:D
    Látom szereted bonyolítani a dolgokat!!
    Azta...még nem tértem magamhor. Én tuti meghalnék, ha ilyet mondana a mejdnem anyósom!!
    De nagyon jó volt.
    Puszi♥
    Laura

    VálaszTörlés