2010. november 23., kedd

21.Fejezet

 Sziasztok!
Nem akarlak kínozni Titeket,ezért ma hoztam még egy fejezetet,s ebben minden kiderül! :)
Most nem tudom,hogy jön ide,de nagyon köszönöm az eddigi pozitív visszajelzéseiteket! :)
Sok-sok puszi
                      Nicole


                                                          Minden kiderül






-Ha valami baja lesz Elzának vagy a kicsinek,nem állok jót magamért !.-kiabáltam anyámnak,és Elzát az autóba tettem,de amikor hallottam,hogy felszuszog,oda siettem hozzá.
-Édesem!Hallasz?
-I..igen..-.nyögte.
-Beviszlek a kórházba,rendben?
-Ne,jól vagyok már!
-De a kicsi..mi van,ha valami baja lesz?Meg különben is az eredményért is be kell menni....
-Oké.-mondta.Beszálltam a kocsiba,és már nyomtam is a gázt.
-Mi van az anyukáddal?-kérdezte,és a fejét nyomogatta.
-Még kérdezed?Jól leteremtettem...Sajnálom,hogy ilyen kellemetlen helyzetbe kerültél...
-Semmi baj.-vágta rá.
-De baj,mert  nem mondhat Rád ilyeneket!-kiabáltam.
-Igaza volt,hiszen én csináltam baromságot!-mondta,és már megint potyogtak a könnyei.Ilyenkor,bár elég érzelgős duma,de úgy érzem megszakad a szívem.
-Elza,ezt fejezd be!Nem volt igaza...Nem illethet téged e fajta jelzőkkel! -mondtam,és bólintott.
hamar a kórházhoz értünk,és Elzát a karjaimba akartam venni,de ellenkezett.
-Tudok járni Ian,csak egy kis rosszul lét volt,semmi több!-mondta.-Inkább tudjuk végre meg,hogy ki az apa!-erre bólintottam,és kézen fogva felsiettünk az osztályra.
A nővérpulthoz mentünk,és Elza rögtön mondta,hogy mi kell.
-Itt is van,Dr. Harison idekészítette.-mondta a nővér,és Elza kezébe nyomta a "kincset".
Először félénken bámultunk magunk elé,majd Elza kérdőn nézett rám.
-Ha gondolod kinyithatjuk,legalább minél előbb megtudjuk az igazságot...
-Szerintem is,anyukád biztosan tévedett,az nem lehet,hogy Paultól van! Valamit félre értett,és különben is az orvos csak nekünk árulhatja el szerintem.-bólintottam.
Elza a borítékhoz nyúlt,és amikor kivette a papírt,mindkettőnkben meg állt az ütő....
-A magzat vér szerinti apja........... -olvasta remegő hangon Elza,én pedig a szememmel követtem.- Ian Joseph Somerhalder!!!!-kiáltotta Elza,mire mindenki ránk nézett,én sem fogtam vissza magamat,azonnal felkaptam és ahogy a torkomon csak kifért ordítottam,hogy apa leszek!
-Ian,annyira,de annyira örülök...Látod én megmondtam!-örömködött szerelmem.
Nem tudom ócska szavakba önteni,hogy mit érzek. Letettem Elzát,felhúztam a pólóját és elkezdtem puszilgatni a hasát.
-Hihetetlen,de igaz!-még mindig magasabb volt a hangom a kelleténél.-Köszönöm Istenem,köszönöm!
Rettentően örültem. Talán soha az életben ennyire nem örültem,mint most.
-Szeretlek!-mondtam Elzának,és megcsókoltam.
-Én is szeretlek,meglátod Ian minden rendbe jön!Tökéletes életünk lesz!


                         ***********************

Miután "kiörültük" magunkat ,Iannel vissza mentünk a villánkba.
Az első utam Bellához vezetett,aki örömmel fogadott,és meglepett,hogy pár hét alatt mennyit nőtt!
-Hiányoztál neki!-mosolygott Ian.
-Ő is nekem.-simogattam Bellát,aki adott egy puszit a kezemre.
-Menjünk be,kezd hideg lenni!-mondta Ian.-Te is Bella menj a házadba!-imádtam Bella házát.Legalább nyolc kutya beleférnek,hatalmas. Olyan mint egy játszó ház.
Bementünk Iannel.
-Éhes vagyok!-nyafogtam.
-Hát hölgyem,mit kíván?Vagy bocsánat,mint kívánnak,hiszen gondolom a baba is éhes!-vigyorgott.
-Rántottát,és csokit!-mondtam.
-Neked aztán van gusztusod!-rötyögött Ian,s elindult a hűtőhöz,vett elő két tojást és a sütőnél ügyetlenkedett.
-Hé hé,én ma enni szeretnék,és nem takarítani,illetve téged ápolni!-mondtam nevetve .
-Kételkedsz a tehetségemben?Ezt nem kellett volna Elza!-nevetett,és elkezdett csiklandozni. Rég voltunk ilyen boldogok.Mint két tinédzser.
-Na neki látok!-mondta,és felhúzta az inge ujját.
Ahogy végig néztem a kis "akcióját",megdöbbenve bár,de egész jól csinálja.Sőt férfi létére kiválóan!
-Mit nézel Elza?Azért remélem nem néztél le annyira alacsony szintre,hogy azt hidd,még egy rántottát sem tudok elkészíteni!-nevetett.
Mikor kész lett,gyönyörűen feltálalta nekünk,és elővett egy tábla csokit.
-Na tessék,jó étvágyat a hölgyeknek!
-Hölgyeknek?-csodálkoztam.
-Lehet,hogy hülyének nézel,de szerintem lányunk lesz!-mosolygott.
-Ha te mondod apuka...-mondtam és nekiláttam az evésnek. Isteni finom volt!Talán soha életemben nem ettem még ennyire finomat.
-Ez isteni!
-Na ugye..-nevetett.
A fenséges lakoma után, elmentünk egy közös fürdőzésre.
-Mm,ez finom.-mondtam miközben Ian a hajamat cirógatta.
Rögtön megfordultam,és csókolni kezdtem,de eltávolodott tőlem.
-Jajj Elza,kifogsz nevetne,de...-mondta félénken,és összevonta a szemöldökét.Imádtam az arc berendezését,férfias és szexi.
-De?-kérdeztem rá.
-Nem lehetne,hogy ma csak úgy szerelmesen összebújunk,semmi szex!-mondta szigorúan,de másodperceken belűl a szigort átváltotta a nevetés.
-Semmi szex?Most azért mert babás vagyok?-nevettem.-Ha azért nem,akkor jobb ha tudod,hogy nem lesz baja a babának,már korábban olvastam erről...-kezdtem bele,de félbeszakított.
-Rendben,de nem csak ezért,hanem csak szeretnélek magam mellett érezni,szeretni,ölelni!-mondta. -De ha nem akarod...-mondta.
-Ian ez csodálatos!-mondtam egy könnyed,de annál valódibb mosollyal,és éreztem,hogy könnyek szöknek a szemembe.
Ian Somerhalder,már tudom,hogy miért ejtetted rabul a szívemet!



Uí.: Próbáltam olyan képet keresni ,ami egy kicsit is átadja Ian örömét,de nem találtam :S Azért a fenti kép sem rossz szerintem  :D

3 megjegyzés:

  1. Szia:) Uuuuuu végre eljutottam a 21. részig. Nagyon szuper a történeted és imádom, minden van benne, romantika, humor, akció és rengeteg sok izgalom. Várom a folytatást!!!
    Timi

    VálaszTörlés
  2. Szia drága Nicoleom!
    Jajj hát tudtam én, hogy bízhatok benned. Jajj de szeretlek most ezért!!! (meg amúgy is :D)
    IAN az apa!!!!! Éljen! Hurrá!
    Annyira romantikus, aranyos, érzelmes rész volt. Szuper volt.
    Néha tényleg többet jelent, ha csak az ember öleli a másikat, mint ha szexelnének :D
    Nagyon várom a folytatást. Akkor most Elza és az öccse barátnője együtt fognak babázni?? Róluk is írj please!!
    Sok-sok puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  3. Kedves Timi!
    Örülök,hogy rátaláltál a blogomra! :)
    Köszönöm. :)
    puszi Nicole

    Drága Pixie!
    Mivel teljes mértékben Ian párti vagyok,nyugottan megbízhatsz bennem :D Meg különben sem tenném meg veletek azt a "szörnyűséget",hogy Pault nevezem ki apának :D :)
    A következő részben olvashatsz róluk,ígérem. :) ♥
    puszi
    Nicole

    VálaszTörlés