2010. november 27., szombat

22.fejezet


Sziasztok!
 Meghoztam az Ian és Elzát,remélem tetszik :) Drága Pixie kérésére írtam Elza öccséről,és annak barátnőjéről is.Bár nem sokat,de írtam :D :) ;)
 Várom a véleményeket :)
 puszi
        Nicole





                                                                      Activity







-Jó reggelt!-ébresztett Ian egy csókkal.
-Reggelt...-motyogtam
-Ne haragudj kérlek,hogy felébresztettelek,de szóltak a testvéredék,hogy délelőtt átjönnének,délután pedig Arabella meghívott egy kis baráti össze jövetelre bennünket,ahol bemutat a barátainak minket.-mondta,és végig simított a derekamon.Közelebb hajoltam hozzá,s megakartam csókolni,de épp akkor csengettek.
-Ez szép..-mondta Ian,és egy gyors puszit nyomott a számra.
Hamar  lezuhanyoztam,és rendbe szedtem magam,és lerohantam a nappaliba.
-Sziiiiiiiiasztok!-kiáltottam Olivernek,és Monicának. Rögtön megölelgettem őket,és Monicán észrevettem valamit.
-Te már gömbölyödsz!-mosolyogtam.
-Hát igen.-vigyorgott.-Viszont hallottam,hogy  ti is bebabáztok!-mosolygott a lány.-Gratulálok!
-Köszönöm.-leültünk a kanapéra,és Ian pincér módjára járt s kelt az üdítőkkel,ropogtatni valókkal.
-Űlj le bébi!-mondtam neki,de ő csak tüsténkedett.-Leülni Ian Somerhalder!-förmedtem rá,persze csak viccből.
-Igen is asszonyom!-oda jött és megcsókolt.
-Elza!-kezte az öcsém-Valamit el kell mondanunk,bár lehet,hogy hülyének fogsz tartani ezért minket,de sokkal jobb lesz így!-mondta mosolyogva.
-Mi lesz jobb és hogyan?-kérdeztem.
-Megszeretnénk tartani a babát.-mosolygott.-Nem akarjuk,hogy egy idegen család nevelje fel,a mi gyerekünket!
Nem mondom,hogy nem lepődtem meg,de most,hogy én is állapotos vagyok,megértettem miről beszél.
-Értem,de miből fogjátok eltartani?Mert megértelek benneteket,de azért egy kisbaba "sokba kerül"...
-Találtam munkát. Napi nyolc óra ,egy kórházban. Az iratokat kell elrendeznem,meg ilyenek.
-Hiszen az csodálatos! Nagyon örülök!-jelentettem ki,és most már tényleg felszabadultan mosolyogtam.
Örülök,hogy a testvéremnek is lesz egy szerető családja,és tetszik a hozzáállásuk  is.
 Miután elmentek,elindultunk Arabelláékhoz.
Viszonylag közel laknak hozzánk,Ian állítása szerint a nővérével él.
-Ez lenne az!Legalább is a telefonban ezt a címet adta meg.-mondta Ian,és kiszállt az autóból,én pedig követtem a hatalmas házhoz. Amint csengetni akartunk,már nyílott is az ajtó.
-Sziasztok!-rötyögött Arabella.-Gyertek már vártunk benneteket!-és bevezetett egy bézs nappaliba,amiben három férfi,és négy nő ült.
-Ők itt Sebastian,Nicolas,Giorgio,Hilary,Dora,és a nővérem Ash.
Ez a hölgy meg itt Elza ,a párja pedig Ian.-mutatott be egymásnak minket.
Miután  megismerkedtünk,és beszélgettünk Arabella egy furcsa ötlettel állt elénk.
-Szoktatok vetkőzős activityt játszani?-kérdezte mosolyogva.
 -Hűha Arabella,hallottam én már vetkőzős pókerről,de activityről! Egyáltalán mi a lényege?Te találtad ki,mi?-kérdezte a nővére.
-Lényegében annyi a játék,hogy ha például én mutogatok,és ti nem találjátok ki,hogy mit,le kell vennem egy ruha darabomat,amit ép kiválasztatok.Az győz,akin a végére a legtöbb ruha marad! Na kezdhetjük?-kérdezte. Hát ez tényleg egy érdekes játék,de Iant ismerve,biztosan beszállunk.
-Na ki kezdi?-kérdezte Ian.-Mondjuk az én életem értelme,gyerünk Elza!-bíztatott. Nem tagadom először kicsit szégyelltem magam,de aztán felkeltem és húztam egy kártyát. Rajzolnom kellett,méghozzá egy informatikust. Most mondjam azt,hogy meglepett,hogy nem találták ki?! Nem vagyok egy művész....
-Na mit dobjon le a mi drága Elzánk?-kérdezte Arabella a többiektől.  Gyorsan végig gondoltam,hogy milyen melltartó,és bugyi van rajtam,mert a felsőm,és nadrágom alatt csak az van..
-A felsőjét!-mondta Ian.
Bólintottak a többiek,és ledobtam a pólómat. Szerencsém volt,hiszen a fekete csipkés melltartóm volt rajtam,ami a kedvencem,s ebben nem éreztem magam annyira kellemetlenül.
A végére hála Istennek rólam már nem került le semmi,de Ian egy száll bokszerben vigyorgott.Halálos nevetésbe törtünk ki,amikor elkezdett vetkőzni,még sztiptízelt is nekünk!
-Na szép!Nem legeltetni a szemeteket a szerelmemen!-mondtam nevetve,mire a lányok mind eltakarták a szemüket.
Ettünk-ittunk. Nagyon jól éreztem magam. felszabadultak voltunk,és önmagunk.
-Jó kis nap volt,nem gondolod?-kérdezte Ian az ágyban fekve.
-De,tényleg jó volt. -mondtam és lehunytam a szemeimet.
-Valami baj van?-kérdezte.
-Csak rosszul érzem magam.De biztos csak a baba miatt.
-Szegénykém. -válaszolt,és magához húzott.
-Na így már jobb!-mosolyogtam.  Szorosan magához húzott,és elkezdte csókolgatni a nyakamat. Nagyon jól esett,de tudtam,hogy hamarosan abba fogja hagyni,a baba miatt.
-Ian! Kérlek, folytasd!-nyafogtam.
-Azt hiszem ezt már megbeszéltük egy párszor Elza! Nem szeretném ha bármi baja lenne a babának,a mi hülye vágyaink miatt!
-Ha így folytatjuk nekem lesz bajom,mert nem érezhetlek!-mondtam,és felkeltem. nem értem mi baja lehet a babának,ha lefekszünk! Direkt utána olvastam és mindenhol azt írják,hogy nem veszélyezi a terhességet a szex,de hát ezt mondhatom Iannek....
Hirtelen átkarolt Ian. keze a derekamat szorította,és az ágy felé  húzott.
Óvatosan fölém hajolt,de nem nehezedett rám.
-Szeretlek Elza,és ne hidd azt,hogy nem kívánlak,de valahogy így nem megy!
-Hogy nem megy?
-Hát így,hogy terhes vagy! Féltem a babát,és annyi baj történt már.Nem akarom,hogy emiatt történjen a következő!-mondta,és vissza feküdt.
Ilyen nincs!Hát mikor érti már végre meg,hogy kívánom?????

2 megjegyzés:

  1. Szia Nicole!
    Hát ez nagyon jó rész volt ismét.
    jajj köszönöm!! És IGEN!! Megtartják a babát, hát így teljesüljön minden kívánságom :D:D
    Ian szuper édes. na és a vetkőzős Activity :D:D:D Megjegyzem a kép khmm <3 HOT! :D
    NA Ian meg mekkora egy értetlen marha!! A legszeretetteljesebben mondtam ezt. jajj a kis dárga, ennyire félti a babát. Azért remélem utánaolvas, vagy a vizsgálaton rákérdeznek az orvostól és végre rájön, hogy szabad a szex. :D
    Szuper volt, imádtam!
    puszi
    Pixie

    VálaszTörlés
  2. Szia Pixie!
    Örülök,hogy tetszett,és Iannek előbb utobb megjön az esze :D :)
    puszi Nicole
    (:

    VálaszTörlés